Sherwood MMORPG

Polskie forum o grze Sherwood

Ogłoszenie

Witam na polskim forum o grze Sherwood! Kliknij tutaj, aby zagrać.

#1 2009-11-11 13:15:51

QuQuetl

1 Poziom

Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 18
Punktów :   

Czary

Chciałbym żeby w sher było takie coś jak Energia Chi w 1lvl ma sie 50 Energii i można wybrać tylko 1 typ magii i są od 2lvl

Ludzie:
Rycerz(bez hełmu): Atak/Magia

Atak: Rubinowe Ostrze(na broń)(max 20lvl)(co 1lvl +60Fire 60 energii )(Item staje sie z Ruby na jakiś czas),Ognista Osłona(na siebie)(max 20lvl)(co 1lvl +300Fire 30 energii )(kto cię zaatakuje ten obrywa magią ognia i jesteśmy z Fire na jakis czas),Szarża Shieldem(wymaga Shielda)(max 20lvl)(co 1lvl +800Damage 80 energii)(szybko atakujemy gościa Tarczą)

Magia: Uderzenie Szafira(Czar ogłuszający)(max 20lvl)(co 1lvl +75Ice 30 energii)(Rycerz rzuca czar Szafirem i przeciwnik się przez jakiś czas się nei rusza i wygląda jakby dostał talismanem ice),Szafirowe Kolce(Czar Atakujący)(max 20lvl)(co 1lvl +100Ice Energia bez zmian koszt:100 energii)(Rycerz przyzywa Kolce z ziemi zrobione z Szafiru),Lodowe Uderzenia(Czar Atakujący)(co 1lvl +600Ice 80Energii)(Rycerz normalnie Atakuje ale wychodzą lodowe Fale)

Wojowniczka(Ta z Zbroją): Sztuka Wręcz/Sztuka Łucznictwa

Sztuka Wręcz: Wracające Ostrze(Rzut zatruwający)(max 20lvl)(co 1lvl +75Poison 30 energii)(Wojowniczka Rzuca byle jakim Itemem ale wraca i zatruwa przeciwnika i jest jak Trujący talisman),Niewidzialność(Wojowniczki nei widać jeśli nei zaatakuje i bonus do Pchnięcia)(max 20lvl)( co 1lvl +40 czasu trwania 60 energii w 1lvl czas trwania 30 sek.),Pchnięcie(Atak jeśli przeciwnik odstanie w plecy to Hit będzie)(max 20lvl)(co 1lvl +755Damage 15 energii)(Wojowniczka zaczyna dźgać przeciwnika jeśli w plecy dostanie przeciwnik od razu ded)

Sztuka Łucznictwa: Ognista Strzała(Strzelectwo)(max 20lvl)(co 1lvl +450Fire 40 energii)(Wojowniczka Podpala wystrzeliwuje wymaga 1 strzałę),Mroźna Strzała(Strzelectwo)(max 20lvl)(co 1lvl +600Ice 70 energii)(Wojowniczka Zamraża Strzałę i wystrzeliwuje wymaga 1 strzałę),Zatruta Strzała(Strzelectwo)(max 20lvl)(co 1lvl +750Poison 100 energii)(wojowniczka zatruwa Strzałę i ja wystrzeliwuje wymaga 1 strzałę)

Mroczny Rycerz(Z Hełmem): Czarny Atak/Czarna Magia

Czarny Atak: Ametystowy item(na broń)(max 20lvl)(co 1lvl +300Shadow 30 energii)(Mroczny Rycerz Zamienia przez jakiś czas Broń zwykłą na Ametystową),Ametystowa Osłona(na siebie)(max 20lvl)(co 1lvl +1000Shadow jeśli Przeciwnik cię zaatakuje 60 energii)9Mroczny Rycerz staje sie przez jakis czas Ametystowy i jak przeciwnik go zaatakuje dostaje automatycznie Talismanem of Darkness),Ban(Czar Ogłuszający)(max 20lvl)(co 1lvl unieruchomienie + 60 sek. max energii(nie zmienia się)(Mroczny Rycerz może unieruchomić Przeciwnika przez jakiś czas)

Czarna Magia: Rubinowy Duch(Magia obronna)(max 20lvl)(co 1lvl +900Fire 80 energii na sek. )(Mroczny Rycerz przyzywa Ducha z Ruby jeśli duch zobaczy potwora to rzuca kulą ognia dyuch zzużywa sie gdy już mamy energię 0),Duchowa Osłona(na siebie)(max 20lvl)(co 1lvl +800Shadow jeśli Przeciwnik cię zaatakuje 80 energii)(Mroczny Rycerz staje się Shadow czyli przeźroczysty i bezbarwny przez jakis czas jeśli przeciwnik go zaatakuje to dostaje Talismanem of Darkness),Przywołanie Jaszczurki(Przywołanie Forest Lizarda)(co 1lvl +1 Forest Blizard 5 energii)(Mroczny Rycerz przywołuje swojego pupila)

Postać:
Nekromanta(nowa postać) Magia śmierci/Przywoływanie

Magia śmierci: Szmaragdowe Kolce(Czar)(max 20lvl) (co 1lvl +300Poison 90 energii)(to jest magia taka sama jak u Rycerza z działu Magia tylko zamaist z Szafiru to z Szmaragdu i zadaje trujące obrażenia i też z ziemi się wyłaniają te kolce),Zatruty Dagger(Atak)(max 20lvl)(co 1lvl +100Poison 30energii)(Nekromanta Zatruwa Ostrze Noża tym większy lvl tego ataku tym lepsze ma trucizny nekromanta) ,Wybuch Zwłok(Czar)(max 20lvl)(co 1lvl +700Fire 100 energii)(Nekromanta zaczyna wysadzać Zwłoki pokonanego potwora lub gracza wtedy zaczyna sie wyłaniać Wybuch raniąc innych potowrów lub graczy z innym kolorem Zbroi działa gdy zwłoki nie znikną)

Przywołanie: Ożywienie Szkieleta Wojownika(Przywołanie)(max 20lvl)(co 1lvl +1szkielet 30energii)(Nekromanta Ożywia Szkieleta ze zwłok potwora lub gracza szkielet ma zbroję koloru jak nekroamnta ma nazwę Necro Skieletor i nie można zmeiniać sobie koloru zbroi gdyż potem zaatakuje nas losowo ma 2xRapier,2xSable,2xGreat Axe), Ożywienie Szkieleta Maga(Przywołanie)(max 20lvl)(co 1lvl +1szkielet mag 45 energii)(Nekromanta może też ożywić dawnych magów poprostu ze zwok potowra lub gracza i ma moce powyżej charakterystyka szkieleta maga ma nazwę wtedy Necro Skieletor Mage i nei zmienać także koloru zbroi moze wtedy nas zaatakować),Przywołanie Morskie Jaszczurki(Przywołanie)(max 20lvl)(co 1lvl +500hp Sea Blizard 800 energii)(Nekromanta zaczyna Hodować 2 morskie Jaszczurki i walczą dla nekromanty)

Wiking: to samo co Rycerz(bez hełmu)

Ostatnio edytowany przez QuQuetl (2010-01-26 13:51:16)

Offline

 

#2 2009-12-05 18:35:27

Maciek15

1 Poziom

Zarejestrowany: 2009-08-28
Posty: 21
Punktów :   

Re: Czary

Extra !!

Offline

 

#3 2010-01-26 13:44:49

QuQuetl

1 Poziom

Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 18
Punktów :   

Re: Czary

Ogry:

Ogr Wojownik(zielony): Moc Ciała/Moc Duszy

Moc Ciała: Szmaragdowy Oddech(Atak)(max 20lvl)(co 1lvl 50 energii 200Poison)(Ogr ma odrażający oddech więc zatruwa swojego przeciwnika tą umiejętnością),Wymachiwanie(Atak)(bonus +80Damage z broni obuchowej)(max 20lvl)(co 1lvl 60 energii 50Damage+50Poison)(Ogr szalenie atakuje przeciwnika plus zatruwa przeciwnika),Zjadanie(Umiejętność lecząca)(max 20lvl)(co 1lvl +400HP i energii)(Ogr chwyta przeciwnika lub potwora i zaczyna go zjadać za 3 razem zostaje 0hp i zamiast widać przeciwnika to szkielet z kolorem przeciwnika kolorem i Ogr w ten sposób się ulecza)

Moc Duszy: Rzut Szafirową Zjawą(czyli Saphire Wraith)(Czar)(max 20lvl)(bonus +60Frost jeśli Ogr posiada broń sieczną wyjatek Dagger)(co 1lvl 70 energii 300Frost)(Ogr zaczyna przywoływać do ataku Saphire Wraith ale jest nie trwały bo ta zjawa rusza za celem lub własnym(moze być jedynie gracz z innym kolorze zroi lub potwór) a potem wybucha talismanem lodu jak dotknie cel)),Przywołanie Szafirową zjawę(już wiemy)(Przywołanie)(max 20lvl)(co 1lvl +1Saphire wraith)(Ogr już zaczyna przywoływać trwałego potwora podąrza za tobą bije graczy z innym kolorze zbroi i potwory ale widać pasek życia naszego stwora ale możemy zmieniać kolor zbroi nie tak jak było z Necro Szkieletor i z Necro Mage ma dwa Great Axe),Duchowa Zapora(Czar)(z 20x Saphire Wraith)(co 1lvl +50Frost)(Ogr zaczyna przywoływać zaporę z Saphire i jak gracz lub potowór dotnie choć jednego Szafirowego to dostaje obrażenia jak mu zostaje 0hp to sie przyłańcza do Duchowej zapory jak Saphire Wraith i się nie odnawia dopuki nie zniknie ta Zapora)

Ostatnio edytowany przez QuQuetl (2010-02-01 15:37:58)

Offline

 

#4 2010-01-31 11:33:35

Devikliner

2 Poziom

Zarejestrowany: 2010-01-05
Posty: 47
Punktów :   

Re: Czary

QuQuetl napisał:

Chciałbym żeby w sher było takie coś jak Energia Chi w 1lvl ma sie 50 Energii i można wybrać tylko 1 typ magii i są od 2lvl

Ludzie:
Rycerz(bez hełmu): Atak/Magia

Atak: Rubinowe Ostrze(na broń)(max 20lvl)(co 1lvl +60Fire 60 energii )(Item staje sie z Ruby na jakiś czas),Ognista Osłona(na siebie)(max 20lvl)(co 1lvl +300Fire 30 energii )(kto cię zaatakuje ten obrywa magią ognia i jesteśmy z Fire na jakis czas),Szarża Shieldem(wymaga Shielda)(max 20lvl)(co 1lvl +800Damage 80 energii)(szybko atakujemy gościa Tarczą)

Magia: Uderzenie Szafira(Czar ogłuszający)(max 20lvl)(co 1lvl +75Ice 30 energii)(Rycerz rzuca czar Szafirem i przeciwnik się przez jakiś czas się nei rusza i wygląda jakby dostał talismanem ice),Szafirowe Kolce(Czar Atakujący)(max 20lvl)(co 1lvl +100Ice Energia bez zmian koszt:100 energii)(Rycerz przyzywa Kolce z ziemi zrobione z Szafiru),Lodowe Uderzenia(Czar Atakujący)(co 1lvl +600Ice 80Energii)(Rycerz normalnie Atakuje ale wychodzą lodowe Fale)

Wojowniczka(Ta z Zbroją): Sztuka Wręcz/Sztuka Łucznictwa

Sztuka Wręcz: Wracające Ostrze(Rzut zatruwający)(max 20lvl)(co 1lvl +75Poison 30 energii)(Wojowniczka Rzuca byle jakim Itemem ale wraca i zatruwa przeciwnika i jest jak Trujący talisman),Niewidzialność(Wojowniczki nei widać jeśli nei zaatakuje i bonus do Pchnięcia)(max 20lvl)( co 1lvl +40 czasu trwania 60 energii w 1lvl czas trwania 30 sek.),Pchnięcie(Atak jeśli przeciwnik odstanie w plecy to Hit będzie)(max 20lvl)(co 1lvl +755Damage 15 energii)(Wojowniczka zaczyna dźgać przeciwnika jeśli w plecy dostanie przeciwnik od razu ded)

Sztuka Łucznictwa: Ognista Strzała(Strzelectwo)(max 20lvl)(co 1lvl +450Fire 40 energii)(Wojowniczka Podpala wystrzeliwuje wymaga 1 strzałę),Mroźna Strzała(Strzelectwo)(max 20lvl)(co 1lvl +600Ice 70 energii)(Wojowniczka Zamraża Strzałę i wystrzeliwuje wymaga 1 strzałę),Zatruta Strzała(Strzelectwo)(max 20lvl)(co 1lvl +750Poison 100 energii)(wojowniczka zatruwa Strzałę i ja wystrzeliwuje wymaga 1 strzałę)

Mroczny Rycerz(Z Hełmem): Czarny Atak/Czarna Magia

Czarny Atak: Ametystowy item(na broń)(max 20lvl)(co 1lvl +300Shadow 30 energii)(Mroczny Rycerz Zamienia przez jakiś czas Broń zwykłą na Ametystową),Ametystowa Osłona(na siebie)(max 20lvl)(co 1lvl +1000Shadow jeśli Przeciwnik cię zaatakuje 60 energii)9Mroczny Rycerz staje sie przez jakis czas Ametystowy i jak przeciwnik go zaatakuje dostaje automatycznie Talismanem of Darkness),Ban(Czar Ogłuszający)(max 20lvl)(co 1lvl unieruchomienie + 60 sek. max energii(nie zmienia się)(Mroczny Rycerz może unieruchomić Przeciwnika przez jakiś czas)

Czarna Magia: Rubinowy Duch(Magia obronna)(max 20lvl)(co 1lvl +900Fire 80 energii na sek. )(Mroczny Rycerz przyzywa Ducha z Ruby jeśli duch zobaczy potwora to rzuca kulą ognia dyuch zzużywa sie gdy już mamy energię 0),Duchowa Osłona(na siebie)(max 20lvl)(co 1lvl +800Shadow jeśli Przeciwnik cię zaatakuje 80 energii)(Mroczny Rycerz staje się Shadow czyli przeźroczysty i bezbarwny przez jakis czas jeśli przeciwnik go zaatakuje to dostaje Talismanem of Darkness),Przywołanie Jaszczurki(Przywołanie Forest Lizarda)(co 1lvl +1 Forest Blizard 5 energii)(Mroczny Rycerz przywołuje swojego pupila)

Postać:
Nekromanta(nowa postać) Magia śmierci/Przywoływanie

Magia śmierci: Szmaragdowe Kolce(Czar)(max 20lvl) (co 1lvl +300Poison 90 energii)(to jest magia taka sama jak u Rycerza z działu Magia tylko zamaist z Szafiru to z Szmaragdu i zadaje trujące obrażenia i też z ziemi się wyłaniają te kolce),Zatruty Dagger(Atak)(max 20lvl)(co 1lvl +100Poison 30energii)(Nekromanta Zatruwa Ostrze Noża tym większy lvl tego ataku tym lepsze ma trucizny nekromanta) ,Wybuch Zwłok(Czar)(max 20lvl)(co 1lvl +700Fire 100 energii)(Nekromanta zaczyna wysadzać Zwłoki pokonanego potwora lub gracza wtedy zaczyna sie wyłaniać Wybuch raniąc innych potowrów lub graczy z innym kolorem Zbroi działa gdy zwłoki nie znikną)

Przywołanie: Ożywienie Szkieleta Wojownika(Przywołanie)(max 20lvl)(co 1lvl +1szkielet 30energii)(Nekromanta Ożywia Szkieleta ze zwłok potwora lub gracza szkielet ma zbroję koloru jak nekroamnta ma nazwę Necro Skieletor i nie można zmeiniać sobie koloru zbroi gdyż potem zaatakuje nas losowo ma 2xRapier,2xSable,2xGreat Axe), Ożywienie Szkieleta Maga(Przywołanie)(max 20lvl)(co 1lvl +1szkielet mag 45 energii)(Nekromanta może też ożywić dawnych magów poprostu ze zwok potowra lub gracza i ma moce powyżej charakterystyka szkieleta maga ma nazwę wtedy Necro Skieletor Mage i nei zmienać także koloru zbroi moze wtedy nas zaatakować),Przywołanie Morskie Jaszczurki(Przywołanie)(max 20lvl)(co 1lvl +500hp Sea Blizard 800 energii)(Nekromanta zaczyna Hodować 2 morskie Jaszczurki i walczą dla nekromanty)

Wiking: to samo co Rycerz(bez hełmu)

Uważam że to dobry Pomysł

QuQuetl napisał:

Ogry:

Ogr Wojownik(zielony): Moc Ciała/Moc Duszy

Moc Ciała: Szmaragdowy Oddech(Atak)(max 20lvl)(co 1lvl 50 energii 200Poison)(Ogr ma odrażający oddech więc zatruwa swojego przeciwnika tą umiejętnością),Wymachiwanie(Atak)(bonus +80Damage z broni obuchowej)(max 20lvl)(co 1lvl 60 energii 50Damage+50Poison)(Ogr szalenie atakuje przeciwnika plus zatruwa przeciwnika),Zjadanie(Umiejętność lecząca)(max 20lvl)(co 1lvl +400HP i energii)(Ogr chwyta przeciwnika lub potwora i zaczyna go zjadać za 3 razem zostaje 0hp i zamiast widać przeciwnika to szkielet z kolorem przeciwnika kolorem i Ogr w ten sposób się ulecza)

Moc Duszy: Rzut Szafirową Zjawą(czyli Saphire Wraith)(Czar)(max 20lvl)(bonus +60Frost jeśli Ogr posiada broń sieczną wyjatek Dagger)(co 1lvl 70 energii 300Frost)(Ogr zaczyna przywoływać do ataku Saphire Wraith ale jest nie trwały bo ta zjawa rusza za celem lub własnym(moze być jedynie gracz z innym kolorze zroi lub potwór) a potem wybucha talismanem lodu jak dotknie cel)),Przywołanie Szafirową zjawę(już wiemy)(Przywołanie)(max 20lvl)(co 1lvl +1Saphire wraith)(Ogr już zaczyna przywoływać trwałego potwora podąrza za tobą bije graczy z innym kolorze zbroi i potwory ale widać pasek życia naszego stwora ale możemy zmieniać kolor zbroi nie tak jak było z Necro Szkieletor i z Necro Mage ma dwa Grat Axe),Duchowa Zapora(Czar)(z 20x Saphire Wraith)(co 1lvl +50Frost)(Ogr zaczyna przywoływać zaporę z Saphire i jak gracz lub potowór dotnie choć jednego Szafirowego to dostaje obrażenia jak mu zostaje 0hp to sie przyłańcza do Duchowej zapory jak Saphire Wraith i się nie odnawia dopuki nie zniknie ta Zapora)

I ten też

Ostatnio edytowany przez Devikliner (2010-01-31 19:43:44)


Czarne Dni, Jasne Noce i żega wjosłująca wokół  Stawu Hydr i Drzewa Smoków

Offline

 

#5 2010-02-01 20:42:45

QuQuetl

1 Poziom

Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 18
Punktów :   

Re: Czary

Dzięki ale będę dalej pisał ale jako Edytuj xd

Offline

 

#6 2010-02-01 20:44:00

Devikliner

2 Poziom

Zarejestrowany: 2010-01-05
Posty: 47
Punktów :   

Re: Czary

xdddd Fajny jesteś jkb. będe tu często


Czarne Dni, Jasne Noce i żega wjosłująca wokół  Stawu Hydr i Drzewa Smoków

Offline

 

#7 2010-02-01 20:44:59

QuQuetl

1 Poziom

Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 18
Punktów :   

Re: Czary

będę jeszcze o broni ; d

Offline

 

#8 2010-02-01 20:46:12

Devikliner

2 Poziom

Zarejestrowany: 2010-01-05
Posty: 47
Punktów :   

Re: Czary

; d nie mogę się doczekać xd )


Czarne Dni, Jasne Noce i żega wjosłująca wokół  Stawu Hydr i Drzewa Smoków

Offline

 

#9 2010-02-01 20:48:13

QuQuetl

1 Poziom

Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 18
Punktów :   

Re: Czary

podstawowy to nie będzie Dagger tylko knife potem takie niezwykłe i jaką postacia zagrasz i moc? ; d

Offline

 

#10 2010-02-01 20:50:25

Devikliner

2 Poziom

Zarejestrowany: 2010-01-05
Posty: 47
Punktów :   

Re: Czary

Postać - Nekromanta Na pewno jak dodadzą ją wezmę (na pewno czyli 100%)


Czarne Dni, Jasne Noce i żega wjosłująca wokół  Stawu Hydr i Drzewa Smoków

Offline

 

#11 2010-02-01 20:51:46

QuQuetl

1 Poziom

Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 18
Punktów :   

Re: Czary

A moc? xd śmierci czy przywołanie? xd

Offline

 

#12 2010-02-01 20:53:06

Devikliner

2 Poziom

Zarejestrowany: 2010-01-05
Posty: 47
Punktów :   

Re: Czary

Przywołanie

PS. Chce mieć peta za darmo xd


Czarne Dni, Jasne Noce i żega wjosłująca wokół  Stawu Hydr i Drzewa Smoków

Offline

 

#13 2010-02-01 20:55:01

QuQuetl

1 Poziom

Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 18
Punktów :   

Re: Czary

Oki xd nawet więcej petów ; d

Offline

 

#14 2010-02-01 20:56:08

Devikliner

2 Poziom

Zarejestrowany: 2010-01-05
Posty: 47
Punktów :   

Re: Czary

No nawet,Nawet xd ))) xddd


Czarne Dni, Jasne Noce i żega wjosłująca wokół  Stawu Hydr i Drzewa Smoków

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wrestlingpbfgame.pun.pl www.sp34rocznik2010.pun.pl www.logistyk00.pun.pl www.transport.pun.pl www.mucc.pun.pl